DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

  نرم افزار Norton Utilities & Task Killer FULL یک تسک منجیر بسیار قوی است که توسط شرکت معروف Norton به بازار اندروید ارائه داده شده است. این نرم افزار طول عمر باطری شما را با بستن برنامه های بیهوده و اضافی که در حال اجرا هستند و شما از آن بی خبر هستید افزایش میدهد. 

 
نرم افزار نورتون و تسک منیجر قوی Norton Utilities & Task Killer FULL



ادامه مطلب ...

  نرم افزار مدیریت اجرا فایل ها و افزایش سرعت در گوشی های تحت سیستم عامل اندروید با عنوان Advanced Task Manager 3.0.2 که آخرین نسخه این نرم افزار را می توانید هم اکنون از سایت یک موبایل دریافت کنید.

 

http://dl.yekmobile.com/2013/mona/a6/Advanced%20Task%20Manager.jpg
 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:, :: 10:47 :: نويسنده : رضا محمد زاده

  نرم افزار VLC Direct Pro Free از پلیرهای تصویری است که در بازار اندروید طرفدارن زیادی دارد.

این پلیر علاوه بر این که میتواند از تمامی فرمتهای تصویری پشتیبانی کند, این امکان را نیز به شما میدهد تا به راحتی تصویر را از طریق وای فای به مانیتور کامپیوتر خود انتقال دهید.
پلیر تصویری معروف VLC Direct Pro Free



ادامه مطلب ...

اگر شما هم مانند خیلی از کاربران اندروید از مصرف زیاد باطری گوشی خود ناراضی هستید بهتر است نرم افزار Battery Booster را بر روی گوشی نصب کنید تا معجزه این نرم افزار را در کاهش مصرف باطری ببینید. این نرم افزار با کنترل قسمتهای پر مصرف گوشی و آنالیز کردن ساعت مصرف گوشی میتواند تا حد بسیار زیادی مصرف باطری گوشی شما را کاهش دهد.
کاهش مصرف باطری در اندروید Battery Booster (Full)
 



ادامه مطلب ...

 اکثر گوشی های اندروید با این مشکل مواجه هستند که نمیتوانند نرم افزارها و بازیهای نصب شده بر روی گوشی خود را به مموری خارجی انتقال دهند.

نرم افزار App2SD - Save phone storage این مشکل را بر طرف کرده است. با استفاده از این نرم افزار میتوانید به راحتی نرم افزار و بازیهای نصب شده بر روی مموری داخلی گوشی خود را به مموری خارجی انتقال دهید.

انتقال نرم افزار و بازی بر روی مموری خارجی App2SD - Save phone storage



ادامه مطلب ...

 دانلود نرم افزاری کارامد ورژن جدید Go Launcher EX  تغییر تم و ظاهر گوشی - ابزاری کارامد و ویژه برای گوشی های اندروید است که شما با استفاده از این برنامه میتوانید ظاهر پوسته و تم ویژه و منحصر به فرد خود را داشته باشد شما با نصب این ابزار میتوانید با دانلود تم های موجود برای این ابزار جلوه ای تازه به گوشی خود دهید

ویژگی ها :
1 - دها تم اختصاصی (باید با سلیقه خود دانلود کنید)
2 - کار کردن روان و سریع
3 - نوار وظیفه قوی
4 - پشتیبانی کامل از widgets و... 
(91/06/17) تغییرات:
اضافه شدن نسخه 3.15

دانلود Go Launcher EX نرم افزار آندروید تغییر تم و ظاهر گوشی
 



ادامه مطلب ...

  اگر نگران اطلاعت ذخیره شده در گوشی خود هستید بهتر است نرم افزار G Cloud Backup را دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید تا با یک اشاره از تمامی اطلاعات موجود در گوشی خود بکاپ بگیرید تا در صورت نیاز اطلاعات را باز گردانید.


G cloud backup
 



ادامه مطلب ...

  هر نرم افزاری که بر روی گوشی اندروید خود نصب میکنید مقداری از کش دستگاه را در هنگام اجرا به خود اختصاص میدهد و همین امر باعث میشود تا سرعت گوشی کاهش و مصرف باطری افزایش پیدا کنید. نرم افزار App Cache Cleaner که برای کاربران اندروید ارائه شده است این قابلیت را دارد که کش نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی های اندروید پاک کند و سرعت گوشی را افزایش دهد و مصرف باطری را کاهش.


 
پاک کردن کش نرم افزارهای اندروید App Cache Cleaner
 



ادامه مطلب ...

  اگر میخواهید به آسانی و با کیفیت بسیار بالا صدا ضبط کنید بهتر است نرم افزار Easy Voice Recorder Pro را دانلود کنید و بر روی دیوایس اندروید خود نصب کنید. این نرم افزار با داشتن ویجت اختصاصی به شما این امکان را میدهد تا به سرعت و با کیفیت بسیار بالا صدای مورد ظر خود را نصب کنید.


ضبط آسان صدا Easy Voice Recorder Pro
 



ادامه مطلب ...

 جی پی اس اندروید بصورت آفلاین به همراه تمام نقشه های جی پی اس افلاین و جی پی اس آفلاین ماهواره ای که با استفاده از نرم افزار Maverick Pro v2 انجام می پذیرد.

GPS افلاین به بوسیله نرم افزار Maverick Pro v2 موقعیت دقیق شما را مشخص کرده و سرعت و قطبنما و تعیین مسیر حرکت و انتخاب مبدا و مقصد را بصورت دقیق مشخص میکند آن هم بصورت آفلاین.
این مجموعه از  جی پی اس های آفلاین Android بصورت اختصاصی از سایت یک موبایل منتشر شده است که در هیچ سایت فارسی یا انگلیسی دیگر نمی توانید دانلود نمایید.
 
جی پی اس آفلاین اندروید تمام شهرها + جی پی اس ایران +آموزش + نرم افزار Gps Maverick Pro v2
 

 



ادامه مطلب ...
نرم افزار کیبورد A.I.type Keyboard Plus برای گوشی های اندروید که علاوه بر تم های اختصاصی و دسترسی های ویرایشی قدرتمند یکی از معروف ترین کیبوردهای موجود برای گوشی های اندروید می باشد.این کیبورد از 32 زبان دنیا پشتیبانی میکند که زبان فارسی نیز در این کیبورد موجود می باشد.

کیبورد فارسی اندروید A.I.type Keyboard Plus


ادامه مطلب ...
نرم افزار آفیس سوئیت پرو نسخه هفت خود را ارائه کرده است که وبسایت یک موبایل OfficeSuite Pro 7 (PDF & HD) v7.1.1237 را بصورت کامل برای دانلود قرار داده است.این نسخه که از گوشی های آندرویدی پشتیبانی میکند کاملترین ویرایشگر فایل های ورد و پاورپونت و پی دی اف و.. می باشد که امکان مشاهده ویرایش و فیلتر لغات و... را برای شما فراهم می سازد.همچنین امکان بازکردن فایل های فشرده ZIP از کاربردهای دیگر این برنامه کاربردی اندروید می باشد.
 
OfficeSuite Pro 7 (PDF & HD)

ادامه مطلب ...
نرم افزار XnExpress Camera Pro v1.0.0 اندروید یک برنامه ساده با حداکثر گزینه های کاربردی می باشد که به شما کمک میکند عکس با سرعت بالا بگیرید وبا امکانات کاربردی که در اختیار شما قرار میگیرد عکس های خود را از نظر نور و کنتراست و رنگی و سیاه سفید و سایه روشن و اشباع و چرخش و..... تهیه کنید.
دوربین ایکس ان اکسپرس اندروید XnExpress Camera Pro


ادامه مطلب ...
دانلود مرورگر اپرا اندروید Opera Mobile web browser v14.0.10 که یکی از شناخته شده ترین مرورگرهای موجود می باشد با سرعت بیشتر و امکانات متعدد برای سهولت گشت و گذار در اینترنت با گوشی های اندروید.
 
دانلود مرورگر اپرا اندروید Opera Mobile web browser

ادامه مطلب ...

دانلود برنامه کاهش مصرف باطری Battery Doctor 3.1 از پرطرفدارترین نرم افزارهای اندروید می باشد که شما می توانید با نصب این برنامه بروی سیستم عامل اندروید خود مصرف باطری اندروید خود را بهینه و بدین ترتیب مصرف کمتری داشته باشید

نرم افزار کاهش مصرف باطری Battery Doctor نسخه اندروید



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
پيوندها